2 Mayıs 2013 Perşembe

5 KİLO VERMEK\5 KİLO DİYETİ|\5 GÜNDE 5 KİLO DİYETİ

         Yaz gelirken hepimiz biraz kilo vermek istiyoruz,bunu biliyorum.Çünkü sahilllere ,denize kendimizi atmamıza çok az kaldı.Çoğumuz 5 kilo versem bana yeter diye bakıyoruz.En azından yaz için.Ama daha sonra yine iştahımıza yenik düşüyoruz,hareketsizlik,iştah,abur cubur derken tekrar verdiğimiz kiloları fazlasıyla tekrar alıyoruz.İşte esas sorun burdan sonra başlıyor.Ayrıca sizle paylaşmak istediğim bir şey var ben Dukan diyetine pek olumlu bakmıyorum.Bana göre o diyete hiç başlamayın.Nedenine gelirse sağlıksız olduğunu düşünüyorum.Sadece et ve karbonhidrat ve ete dayalı bir diyet düşünemiyorum pek.Arkadaşlarımdan Dukan diyetiyle 20-25 kilo verenler oldu.Ancak onlara baktığımda canlı bir cenaze görüyorum.Solgun ve çökmüş bir yüz.Direncini kaybetmiş bir vücut.Yine de siz bilirsiniz.İyice araştırın lütfen.

         Benim sizle paylaşmak istediğim diyeti bir arkadaşım denedi ve 5 günde 5 kilo ver verdi.Size de tavsiye edeceğim.Görüşlerinizi ve sonuçlarınızı burada paylaşırsanız çok sevinirim.Şimdi gelelim bu 5 gün diyetine:
1. gün: Sadece haşlanmış patates yenecek. Sabah, öğlen, akşam. Başka bir şey yok. Ama istediğiniz kadar.Baharatlarla da süsleyebiliriz patatesimizi.
2. gün: Yalnızca sebze. Ama aklınıza gelebilecek her tür sebzeyi yiyebilirsiniz. Yağsız olmak kaydıyla her tür çiğ salata, yine yağsız haşlanmış sebze yemekleri, türlüler... Sabahtan itibaren.
3. gün: Bugün et günü. Yine sabahtan başlayarak haşlanmış, ızgara ne çeşit olursa olsun, yağsız et. Yağsız ton balığı, ızgara balık, tavuk...
4. gün: Meyve günü. Yine yiyebildiğiniz kadar her tür meyveyi tüketin.
5. gün: Yalnızca yumurta. Tamamen hayalgücünüze bırakıyorum. Yumurtadan yapılan herşeyi yiyebilirsiniz. Ya da yağsız diyet süt veya yoğurt. seçim sizin.....

6. ve 7. günler bu diyetin bayramları yani dinlenme günleri, istediğinizi, özlediğinizi yiyebilirsiniz. Ama ölçülü davranmak ve ölçülü yemek gerekiyor. fazlaya kaçarsanız 5 kilonun 2 sini alıyorsunuz...

Hafta başında yine aynı sırayla diyeti uygulamaya başlayabilirsiniz.

Şekersiz çay, kahve, yeşil çay ve diyet meşrubatlar her daim serbest.


Arkadaşımda sonucu gördüğüm için güzel bir diyet olduğunu düşünüyorum.Siz de uygulayabilirsiniz.
Kolay gelsin.

1 yorum:

Text Widget

Copyright © 5 KİLO VERMEK | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com