31 Ağustos 2014 Pazar

Cinsellik araştırmasına cevap yağdı

SEKS ara?t?rmas?na devam...
Oradan oraya ko?turuyorum, uzmanlarla r?portaj yap?yorum.
Allah sizi inand?rs?n, ?u 20 y?lda r?portaj yapa yapa daha ak?ll? insan oldum ben.
??rendim resmen!
Ders ?al??mak, soru haz?rlamak, soru sormak, dinlemek, kar??mdakinin anlatt?klar?n? anlamak, s?zmek, edit etmek ve sizin ?n?n?ze haz?r getirmek...
Okul, okul!
?imdi de cinsellik konusunda bir s?r? ?ey ??reniyorum.
Bir taraftan da sizin mail?lerinizi okuyorum.
Bir de dediler ki, ?O 42 soruya kim cevap verir, kimin bu kadar vakti var!?
Bir geldi ki mail?ler, ben yanm???m...
Kitap olarak gazeteyle birlikte versek yeridir.
Hepinize te?ekk?r ediyorum.
Sizinle ger?ekten her ?ey zevk veriyor, siz benim farkl? haz noktalar?m? biliyorsunuz!!!
Benim haz noktalar?mdan biri, ?interaktif gazetecilik?.
Reaksiyon vermeniz yani, ses vermeniz, fikir beyan etmeniz...
Bir gazeteci ne kadar bilgili olursa olsun, yazd??? ?eyler ne kadar ?zel olursa olsun, kimse ilgilenmiyorsa, okumuyorsa, ses vermiyorsa...
Bu onu mutlu etmez!
Ben, siz benim yapt???m i?lere ilgi g?sterdi?iniz, izledi?iniz, ses verdi?iniz i?in mutlu bir gazeteciyim.
Bana k?yak yap?yorsunuz, ben de size yapaca??m.
?Ya?as?n Orgazm? kitab?ndan ??rendi?im bir bilgiyi payla?aca??m.
Ama sadece kad?nlar? ilgilendiren de?erli bir
bilgi bu...

BURADAN SONRASINI
YALNIZ KADINLAR OKUSUN!

?

Evet, ba?l?yoruzzz.
Sadece kad?nlar okusun.
??nk? erkeklerin faydalanabilece?i ?eyler de?il.
Birincisi ?Kegel Egzersizi?...
Nedir bu?
?nce ?Kegel kimdir??le ba?layal?m... 1950?lerde ya?am?? bir jinekolog. Dr. Arnold Kegel, idrar ka??rma problemi olan hastalar? i?in vajina ve ?retra ?evresindeki kaslar? g??lendirecek egzersizler icat etti.
Ve literat?re ge?ti...
Vajina kaslar?n? s?k?yorsun, b?rak?yorsun, s?k?yor b?rak?yorsun...
Kaslar g??lendi?i i?in de, idrar ka??rma problemi ortadan kalkm?? oluyor.
Fakaaaaaaat...
Hastalar, bu s?k-b?rak hareketlerini yapt?k?a, kas elastikiyetlerinin art???n?, artt?k?a da bu egzersizlerin ?ok ho? bir yan etkisi oldu?unu ke?fediyorlar: Daha iyi orgazm! Ya i?te b?yle...
Bilen biliyordur ama yine de hat?rlatmakta fayda var.
K?zlar, s?k?p b?rak?yoruz... S?k?p b?rak?yoruz...
?imdi gelelim Kegel egzersizleriyle ilgili bilgilere...

KEGEL??N D?NYANIN EN ?Y?
EGZERS?Z? OLMASININ 5 NEDEN?


Dr. Arnold Kegel

1) Evinizin yar?s?n? kaplayacak ?zel bir ekipman alman?za gerek yok.
2) Her pozisyonda yapabilirsiniz. Kuyrukta beklerken, bilgisayar ba??ndayken, yatakta uzan?rken, amuda kalkarken...
3) Hi? kimse Kegel egzersizi yapt???n?z? fark etmez. Okulda hocan?zla, i?yerinde patronunuzla ya da b?y?kannenizle konu?urken bile egzersizlere devam edebilirsiniz.
4) Ayn? anda pek ?ok i?i yapabilirsiniz. ATM kuyru?undaki, telefondaki ya da klavye ba??ndaki uzun bekleyi?leri, ?seks-ersiz?e d?n??t?rebilirsiniz.
5) Ba?ka hangi egzersiz seks hayat?m?z?n kalitesini bu kadar art?rabiliyor ki?

?


View the original article here

0 yorum:

Yorum Gönder

Text Widget

Copyright © 5 KİLO VERMEK | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com